Retur/Reklamation

Hvordan kan jeg returnere mine varer?

Du har 14 dages fuld returret på alle produkter købt på Snowdy.dk.

Vi anbefaler, at du køber en pakkelabel fra DAO, Post Nord eller GLS. Den sætter du på pakken og aflevere den hos det pågælende fragtfirma. Husk, at få en kvittering for, at have afleveret pakken, da det er dit bevis for, at pakken er modtaget.

Mangler du en pakkelabel, så kan du bestille en GLS label lige her til 45 kr: Snowdy returportal

Forsendelsen skal sendes til:
Snowdy.dk
c/o M C KØRELÆRERNE ApS
Østergade 24 D
3200 Helsinge

Husk at vedlægge information om ordren i pakken som minimum ordrenummer. Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt uden omdeling, UFRANCO eller pr. efterkrav.

Jeg har sendt noget retur, hvornår er retursagen behandlet?

Hvis du har sendt et produkt retur, vil retursagen blive behandlet inden for 2 hverdage, fra varen er modtaget på vores lager.

Du vil herefter høre fra os så hurtigt som muligt. Behandlingstiden vil oftest være højst 1 hverdag, og vi vil give en tilbagemelding så hurtigt som muligt.

Mit produkt er ødelagt, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget et ødelagt produkt, som du gerne vil reklamere over, så skriv en mail på: support@snowdy.dk med følende informationer

1. Hvad reklamationen går ud på og hvordan du har anvendt det
2. Et billede af produktet og skaden
3. Din faktura

Så vil vi hjælpe dig så hurtigt som muligt.

Hvad hvis der var en fejl/mangel ved modtagelse af min ordre?

Hvis du har modtaget et produkt med en fejl, eller produkterne ikke stemmer stemmer overens med ordren, så skriv venligst til os på mail: support@snowdy.dk

Så skal vi selvfølgelig nok rette op på fejlen.